Hosting por

Familias en Accion

Familias en accion

Familias en accion teatro

Nova sesión do programa de Familias en Acción na que valoramos a importancia da “Participación das familias na nosa entidade”. Co fin de facernos reflexionar sobre devandito tema, este grupo de usuarios e usuarias interpretaron unha obra de teatro divertida que contou co apoio da nosa voluntaria Lucía. Grazas a todos por participar.

Visita a Finca de Briz

As persoas que participaron na última quenda de Respiro Familiar visitaron, entre outras actividades, a finca de Briz en Marín e posaron así de alegres con xirafa que fixeron os nosos compañeiros da Fundación Juan XXIII.

Captación de socios

Socios

A Asociación Juan XXIII é unha entidade sen ánimo de lucro que se dedica á formación e promoción das persoas con discapacidade intelectual. A nosa misión é prestar apoios e servizos de calidade ante as necesidades e demandas dos noso s usuarios e familias, favorecendo o seu desenvolvemento integral, potenciando as súas capacidades e mellorando a súa calidade de vida persoal, social e familiar.

Renovamos certificación ISO 9001:2015

Renovamos a nosa certificación de calidade á norma ISO 9001:2015 por AENOR grazas ao gran compromiso e motivación dos nosos profesionais. Moitas grazas a todas e todos por esta gran implicación cara á mellora continua!

Exposición e venda de produtos artesanais

Exposición productos

Xa encargaches os teus agasallos? Propoñémosvos que vos pasedes por nosa xa tradicional Exposición e Venda de Produtos Artesanais que inauguramos o mércores 11 de decembro ás 17:30 horas. A mostra estará aberta desde o 11 ata o 16 de decembro na Sala Amalia Domínguez Bua en Bueu (Fronte ao Centro Social) de 10:00 a 14:00 e de 17:00 a 20:30 horas. Ven a visitarnos, atoparás ideas orixinais para regalar á vez que solidarias.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Seguinte > Final >>
Páxina 1 de 33