Hosting por

Valores da Asociación Juan XXIII

A Asociación Juan XXIII é unha organización dedicada á formación e promoción das persoas con Discapacidade intelectual. Os nosos valores amosan o noso compromiso e responsabilidade coa calidade, a sociedade, as persoas e a organización.

Respiro Familiar en agosto

Respiro familiar

Este grupo de usuarios gozou do servizo de Respiro Familiar na Vivenda Tutelada grazas á Deputación de Pontevedra a quen agradecemos a súa colaboración posto que tamén posibilita un respiro as súas familias.

Respiro Colexio

Respiro Fundación Inocente Inocente

Un grupo de alumnos do noso Colexio de Educación gozou duns días de estancia estival na nosa Vivenda Tutelada. Grazas á colaboración da Fundación Inocente Inocente que permitiu dar este respiro as súas familias. ¡O pasaron xenial!

Obradoiro de cociña

Taller cocina

No obradoiro de cociña do Centro de Día fixemos Brownie de chocolate na tixola ¡Para chuparse los dedos!

II Concerto solidario

Xa están á venda as entradas para o II Concerto solidario das bandas do Conservatorio Profesional de Música Manuel Quiroga que será o vindeiro 8 de maio ás 20 horas en Afundación en Pontevedra. A recaudación irá destinada á construción da nosa Residencia con Centro de Día en Pontevedra.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Seguinte > Final >>
Páxina 1 de 31