FacebookTwitterYoutubeblogger

Política de Privacidade e Protección de Datos

POLÍTICA DE PROTECCIÓN DE DATOS.

A Asociación Juan XXIII, con dirección de correo electrónico de contacto Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo informa a os usuarios acerca da sua política de protección de datos de carácter persoal. Deste xeito, os Usuarios deciden libre e voluntariamente se desexan facilitar á Asociación Juan XXIII os Datos Persoais que se lles poidan requerir ou que se poidan obter dos Usuarios con ocasión das relacións comerciais, cumplimentación de formularios ofrecidos pola Asociación Juan XXIII na sua páxina web.

A empresa resérvase o dereito a modificar a presente Política de Privacidade en función das novedades lexislativas, xurisprudenciais ou de autorregulación que se produzcan. Tales modificacións, serán anunciadas nesta páxina con razonable antelación a sua entrada en vigor.

Os Datos Personais recollidos se incorporarán a un Ficheiro inscrito na Axencia Española de Protección de Datos, independientemente do formulario utilizado para o envío de información. Este Ficheiro inscribese coma “Contacto web” coa finalidade de atender a sua consulta e/ou solicitude de información.

Unha vez que os datos recibidos a través da consulta, estos poden incorporarse a outros Ficheiros que teñen unha finalidade distinta e que está determinada pola propia función do formulario, así no caso dos voluntarios que desexan participar nas actividades da asociación, os datos recollidos se incorporan ao Ficheiro “Voluntarios” coa finalidade de xestionar dito servizo.

No caso do formulario para socios, os datos personais facilitados se incorporan a un Ficheiro denominado “Socios” coa finalidade de xestionar a sua solicitude.

Os datos obtidos a través dos formularios desta páxina non serán cedidos a terceiros. A Asociación Juan XXIII pode usalos para poñerse en contacto con ditas finalidades cos interesados. No caso de que se produzca algunha cesión a Asociación Juan XXIII solicitará o correspondente consentimento dos interesados, informando do destinatario e da finalidade da cesión.

A Asociación Juan XXIII adopta os niveis de seguridade de protección dos Datos Persoais legalmente requeridos, e ditos niveis estarán acordes coa evolución do estado da técnica e a lexislación vixente.

Os Usuarios teñen recoñecidos e poderán exercitar os dereitos de acceso, cancelación, rectificación e oposición, así coma teñen recoñécido o dereito a ser informados das cesións de datos realizadas contactando coa Asociación Juan XXIII a través do correo electrónico Este enderezo de correo-e está a ser protexido de programas autómatas de envío de correo non sedexado, precisas activar o JavaScript para velo ou por correo ordinario na dirección, Asociación Juan XXIII C/ Eduardo Blanco Amor 66, 36003, Pontevedra, indicando claramente o dereito que quere exercer.