Juan XXIII nos medios

Matrícula aberta no Colexio

Informamos que actualmente dispoñemos de matrícula aberta para o vindeiro curso 2018-2019 no Colexio de Educación Especial. ¡Ven a coñecernos!

Colexio

"En marcha para non facerse vellos ós 40 anos"

Servizo Boa Vellez

Compartimos nova de prensa sobre o noso servizo para a Boa Vellez a través do cal desexamos dar resposta ás necesidades das persoas maiores con discapacidade intelectual.

Xornadas Inclusión Social no Deporte

Xornadas Inclusion Social

Como nos divertimos nas IV Xornadas de Inclusión Social a través do Deporte entre o Club de Baloncesto Peixe Fresco, Centro Principe Felipe e a Asociación Juan XXIII!

Charla de Ángel Carracedo

Angel Carracedo

Facemos eco dos medios de comunicación, sobre a charla informativa que o Doutor Anxo Carraceo Álvarez impartiu onte na nosa Asociación.

Actualmente, este brillante investigador dirixe a Fundación Pública Galega de Medicamento Xenómica, desde a que puxo en marcha o proxecto DISECMAS, que consiste na realización de probas xenéticas para conseguir detectar posibles causas da discapacidade intelectual en persoas que ata o momento non teñen un diagnóstico.

Limpeza do del Río Gafos

Limpeza do Río Gafos

Compartimos nota de prensa sobre a excelente implicación dos usuarios da Asociación Juan XXIII nos labores de limpeza do rio Gafos en colaboración coa Asociación Vaipolorio.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 Seguinte > Final >>
Páxina 1 de 5