Hosting por

Grupo Accesibilidad Cognitiva

O grupo de Accesibilidade Cognitiva reuniuse co Concello de Sanxenxo para entregar o informe de avaliación das contornas. Nesta reunión virtual, explicáronse as medidas e recomendacións para mellorar a accesibilidade nas instalacións. Compartimos imaxe da visita que realizamos ao consistorio o pasado decembro para avaliar a devandita accesibilidade.

Atención terapéutica con cita previa

Empezamos a prestar atención terapéutica individual con cita previa nos nosos Centros de Pontevedra e Cangas e, por suposto, garantindo todas as medidas de seguridade e hixiene. Deste xeito queremos continuar dando resposta ás necesidades das persoas con discapacidade intelectual.

Matrícula Colexio 2020-2021

Matricula colegio 2020-2021

Plan Social de ENCE

Residencia

A Asociación Juan XXIII segue traballando para converter en realidade o seu ambicioso proxecto de construción dunha Residencia e Centro de Día que dea resposta ás necesidades que demandan as persoas con discapacidade intelectual e que contribúa a mellorar a súa calidade de vida e a das súas familias.

Peche temporal polo Coronavirus

Seguindo as indicacións da Xunta de Galicia sobre as medidas preventivas para a contención do coronavirus (COVID-19), informámosvos o peche temporal dos Centros da Asociación Juan XXIII desde o luns 16 de marzo.

<< Inicio < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Seguinte > Final >>
Páxina 1 de 34