Hosting por

Obradoiro de cociña

Taller cocina

No obradoiro de cociña do Centro de Día fixemos Brownie de chocolate na tixola ¡Para chuparse los dedos!

II Concerto solidario

Xa están á venda as entradas para o II Concerto solidario das bandas do Conservatorio Profesional de Música Manuel Quiroga que será o vindeiro 8 de maio ás 20 horas en Afundación en Pontevedra. A recaudación irá destinada á construción da nosa Residencia con Centro de Día en Pontevedra.

Plantamos a nosa idea!

Programa de acompañamiento en momentos vitales críticos

A Asociación Juan XXIII plantou a súa idea no Horto de Ideas de Plena Inclusión, que é un lugar de encontro para compartir os nosos coñecementos e experiencias con outras entidades e persoas, co fin de mellorar a calidade de vida das persoas con discapacidade intelectual e das súas familias. A nosa idea chámase: Programa de acompañamiento en momentos vitáis críticos que podes ver na seguinte ligazón http://www.elhuertodeideas.org/blog/5116.

Visita da Fundación Banco Santander

Fundación Banco Santander

Durante a xornada de hoxe recibimos a visita da Fundación Banco Santander que outorgou unha subvención á Asociación Juan XXIII co obxecto de mellorar e modernizar a súa sala de Estimulación Multisensorial no Centro de Cangas.

Certificación CALIDAD ISO AENOR

A ASOCIACIÓN JUAN XXIII CERTIFICASE NOVAMENTE

EN CALIDAD ISO AENOR

Todos os Centros da ASOCIACIÓN JUAN XXIII, dedicados a Formación e Promoción de persoas con discapacidade intelectual, foron novamente merecedores do Certificado de Calidade AENOR que garantida o cumprimento da norma UNE-EN-ISO- 9001:2015.

AENOR realizou unha exhaustiva auditoría tanto dos procesos de xestión como dos sistemas de traballo de todos os Centros de esta Entidade (Centros Educativos, Centros Ocupacionais, Centros de Día e na súa Vivenda Comunitaria) así como, nos Servizos Xerais que prestan os seus usuarios (Fisioterapia, Hidroterapia, Atención Psicolóxica, Atención Socio-Familiar, Logopedia e Psicomotricidade…), certificándoos na súa totalidade co seu selo de calidade.

O seu compromiso e implicación ca calidade, un enfoque personalizado cara os seus usuarios e familias, unha metodoloxía competente e rigorosa, e unha gran capacidade de innovación nos diferentes programas e proxectos que emprende, son valores fundamentais da Asociación Juan XXIII que foron recoñecidos con esta distinción.

Así mesmo este certificado acredita a súa orientación cara a mellora continua, a eficacia e a eficiencia posible gracias o esforzo e dedicación de todo un equipo de profesionais dedicados a prestación de apoios e recursos as persoas con discapacidade intelectual da nosa comunidade.

Pontevedra, 21 de decembro de 2018.

Nuria Luque Arbones

Gerente.