Atención Psicolóxica

Atención Psicolóxica O servizo de atención psicolóxica presta e promove os apoios necesarios para o benestar emocional tanto das persoas con discapacidade coma das súas familias.

Entre as funcións máis destacadas deste servizo psicolóxico están:

- Explorar, diagnosticar e avaliar as necesidades das persoas con discapacidade intelectual que soliciten orientación ou admisión nos centros.

- Participar na adaptación dos usuarios de nova admisión, dentro dos servizos que ofrece o centro, así como deseñar e avaliar os seus distintos itinerarios pedagóxicos e laborais.

- Manter actualizados os expedientes dos usuarios dos centros así como os seus diagnósticos clínicos.

- Deseño, aplicación e avaliación de instrumentos e programas de intervención psicolóxica.

- Coordinación e asesoramento co resto do persoal do centro.

- Ofrecer apoio psicolóxico e asesoramento ás familia en diferentes aspectos do desenvolvemento e evolución tanto das persoas con discapacidade intelectual como da unidade familiar.