Centros de Día

Centro de Día Nos Centros de Día ofrécese unha atención especializada a persoas maiores de 18 anos con disCapacidade intelectual e necesidades de apoio de carácter extenso ou xeneralizado para o desenvolvemento das actividades básicas da vida diaria.

Tras a evolución das necesidades e intereses da persoa nas diferentes áreas de actuación, elabórase o plan de traballo individual no que se reflexan obxectivos e posteriormente se establecen as actividades necesarias para conseguilos.

Coa programación e execución de obxectivos e actividades significativas para a persoa  preténdese incidir positivamente no desenvolvemento físico, o axuste conductual e de personalidade e a adquisición dunha serie de habilidades que poidan xeneralizar e transferir á súa propia vida no fogar e na súa contorna o que implicará unha mellora da autonomía e do benestar emocional.

O OBXECTIVO dos Centros de Día é ofrecer unha serie de servizos onde se combinen o coidado, a estimulación, a rehabilitación, o ocio e a participación. Trátase ademais, de que a vida nestas unidades sexa o máis familiar posible, cun respecto absoluto á individualidade e á intimidade da persoa.

· Áreas de traballo

· Do Desenvolvemento Persoal e Social: dirixidas a posibilitar maiores graos de autonomía no seu funcionamento persoal (autocuidado, alimentación, saúde…) no fogar e nas súas habilidades sociais (relacións interpersoais, uso dos servizos da comunidade…).

· Rehabilitadora: actividades dirixidas a estimular e aumentar as súas capacidades físicas á vez que se intenta corrixir ou deter as anomalías funcionais que poidan presentar os usuarios.