Hosting por

A inclusión social é unha obriga para todas as capacidades

O Grupo de Autoxestores, en representación de todas as persoas con discapacidade intelectual da Asociación Juan XXIII, solicitan no Día Internacional da Discapacidade que existen uns dereitos universais que amparan a todas as persoas.

La personas con discapacidad exigen una inclusión real

No marco desta xornada de reflexión, o colectivo quere expresar "a necesidade de participar de xeito activo na comunidade utilizando os mesmos servizos e ámbitos que os demais, achegando o noso propio valor".

Lembran que non é suficiente coa eliminación de barreiras arquitectónicas, cambios nas leis ou modificacións na linguaxe para alcanzar a inclusión integral. "Para lograr a plena participación é fundamental provocar un cambio nas actitudes das persoas que formades parte do noso ámbito".

Esixen que, día a día, se incrementen as "actitudes positivas cara a nós; ser tratados co máximo respecto e dignidade, ser aceptados e tidos en conta, ser valorados polo que somos deixando atrás as limitacións".

Neste sentido, reivindican as mesmas oportunidades que ao resto de membros da sociedade sexan cuales sexan as súas capacidades ou habilidades concretas. "A persoa con discapacidade intelectual, como todas as persoas, somos cidadáns de pleno dereito, con necesidades, dereitos e obrigas como todos os demais.

Finalmente, a asociación Juan XXIII quere agradecer o apoio brindado, dende moitas institucións públicas e privadas, o desenvolvemento dun compromiso por "facilitar e habilitar unha inclusión real na sociedade".