Hefesto 2014 pecha a edición anual cun acto o Día Internacional da Discapacidade

O programa Hefesto 2014 pecha a edición anual cun acto o Día Internacional da Discapacidade, no Teatro Principal de Pontevedra, a partir das 20.00 horas. Esta iniciativa, na que participa a Asociación Juan XXIII, caracterízase por dar voz ás persoas con capacidades diferentes, aumentando a súa presenza en diferentes disciplinas e expresións culturais do municipio.

Acto de presentación na sala de prensa do concello de Pontevedra

Entre as diversas actividades destaca o documental que será publicado na plataforma de Youtube, o luns 8 de decembro, no que se recompilan imaxes dos momentos máis importantes do acto de clausura. A organización agarda rexistrar un número maior de visitas con respecto ao pasado ano.

Diversas organizacións sociais da capital e bisbarra sumáronse a este programa cun apoio decido para fomentar a inclusión das persoas con discapacidade: AmizadeDown-Pontevedra, Xuntos, Alba, Amencer, Aspace-Galicia e Asociación de Persoas Xordas de Pontevedra.

A concellaría de Benestar Social de Pontevedra, a través da programación da Casa Azul, é a promotora desta cita que camiña cara á consolidación. Se tratada dunha intervención innovadora e atractiva que intenta conectar "mundos" onde normalmente teñen un difícil acceso as persoas con discapacidade.

Segundo as previsións municipais, planifícase xa unha nova edición de Hefesto 2015 ante a notable resposta do tecido social e a sociedade en xeral.