Aprender 'Xuntos' sobre o escenario

O proxecto de integración 'Aprendemos Xuntos' permite as comunidades educativas  da Asociación Juan XXIII e o colexio Sagrada Familia de Aldán (Cangas) compartir xornadas e diferentes experiencias. De feito, alumnos do último centro visitaron as instalacións do noso colectivo. Unha deferencia que, posteriormente, foi correspondida pola directora de Juan XXII de Cangas ofrecendo unha serie de charlas a escolares de Pr¡maria e ESO.

A fase final desta iniciativa de integración centrase nun festival que inclue unha obra de teatro: 'Cincenta epílogo'. Na mesma, persoas con discapacidade intelectual actúan e comparten o esceario con alumnos da ESO de Sagrada Familia.

Del mesmo xeito, o colexio Sagrada familia presentará a sua obra de teatro “Os contos do bosque” onde varios persoeiros do guión serán interpretados por usuarios de Juan XXIII. Os adestramentos previos provocaron que alumnos de diferentes ciclos formativos coñezan máis de perto a realidade das persoas con discapacidade intelectual.

O Auditorio de Cangas é o elixido para que este sábado, 22 de novembro, acolla as mencionadas representacións culturais. A cita é a partires das 18 horas con entrada completamente de balde.