As redes sociais e os novos canles

Tendo en conta a importancia das redes sociais para comunicarse cos nosos usuarios e os seus familiares, acabamos de iniciar unha nova aventura nas redes sociais. O principal obxectivo é seguir ampliando as capacidades de facer visibles as nosas accións e iniciativas.

Por tal motivo, xa podes atopar a organización en plataformas tan coñecidas e multitudinarias como Facebook, Twitter ou Youtube. Son tres dos espazos que buscan dar un salto cualitativo o noso xeito de informar sobre o que acontece dentro e fora da noso colectivo.

Este novo escenario tamén permite crecer no obxectivo de difundir que facemos ou como facemos unha comunidade que cada día persegue mellorar a vida das persoas con discapacidade.

Non queremos esquecer o novo blog que fará gozar a todo o colectivo das curiosidades e inquietudes de todos os que conforman o colectivo.

Facebookhttps://www.facebook.com/asociacionjuanxxiii

Twitter -  https://twitter.com/juanXXIII_pont