14 Encontro Autoxestores Santiago
Encontro Autoxestores Santiago 9 novembroGrupos de autoxestores galegos debateron en Santiago sobre a situación actual do emprego para persoas con discapacidade intelectual
Máis dun centenar de persoas con discapacidade intelectual, reuníronse o pasado fin de semana en Santiago durante o XIV Encontro Autonómico de Autoxestores que se celebrou no Hotel Congreso. Durante a inauguración, o alcalde de Lugo, José López Orozco, quixo dedicar unahas palabras aos presentes para ofrecer o seu apoio desde o Concello de Lugo a novas políticas que fomenten o emprego das persoas con discapacidade intelectual.
Pola súa banda, o presidente de FADEMGA, Eladio Fernández, destacou os avances que se produciron en materia de emprego público a nivel estatal, pero lamentou que a nivel autonómico os políticos non aposten polas persoas con discapacidade intelectual á hora de ofrecer emprego.
O emprego protagonizou os obradoiros da tarde.

Encontro Autoxestores Santiago novembroEste ano, os grupos de autoxestores estiveron a pór en común a través de diferentes reunións, os problemas que detectan para acceder ao emprego nas súas diferentes modalidades, (emprego público, emprego persoal, emprego protexido... ) Como colofón a este traballo, durante o Encontro os autoxestores propuexeron e analizaron diferentes solucións para esta problemática.
O obxectivo último, é o de sensibilizar aos políticos para que fomenten o emprego público das persoas con discapacidade intelectual, trasladándolles as súas demandas neste ámbito, presentando o punto de vista das familias e aclarando dúbidas sobre o traballo dos preparadores laborais ou os centros especiais de emprego.
Durante a xornada tamén se presentou o Club de Lectura da Asociación Juan XXIII e o domingo, autogestores de Aceesca deron unha pequena formación en materia de dereitos.