Presentación

A ASOCIACIÓN JUAN XXIII é unha asociación sen ánimo de lucro dedicada á formación e promoción integral das persoas con disCapacidade intelectual,

Dende os diferentes centros e servizos ofrecemos os apoios máis axeitados que permitan a mellora da calidade de vida das persoas con discapacidade e a das súas familias, dende unha visión centrada nas súas necesidades e desexos persoais.

Entre os fins fundamentais están:

- Fomentar o desenvolvemento integral das persoas con disCapacidade nas súas distintas vertentes.

- Velar polos dereitos das persoas e os das súas familias.

- Apoiar ás familias para mellorar as condicións de vida dos seus familiares.

- Promover actitudes reais e positivas na sociedade cara ás persoas con disCapacidade intelectual difundindo e divulgando o seu valor social.

- Facilitar e promover a inclusión social e laboral.

Proporcionamos unha atención especializada nas diferentes etapas do ciclo vital (infancia e vida adulta); nos diversos eidos que conforman a vida cotiá (educativo, ocupacional, emprego, vivenda, ocio e tempo de lecer); e en función das características e necesidades individuais (personalidade, potencial,...).

Na actualidade, contamos cun Centro Educativo, dous Centros de Día, dous Centros Ocupacionais e unha Vivenda Tutelada nos que prestamos servizos a preto de 185 persoas cun radio de acción de 18 concellos da provincia de Pontevedra.